Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

23 December 2010

Sekolah di luar Negeri(*kelahiran)

Pada pertgahan bulan Jun 2008,, aku mmulakan sesi persekolahan aku di SMK Seri Andalas,Klang Selangor...
pada hari prtama prsekolahan,,aku brasa sgat truja n takot2 brani pon ada... tnpa mghiraukan bdak2 yg usha pnas pd aku time tu... aku trus ke pejabat skolah trsebut brsama2 dgan parents aku... dgan rsmi aku dlantik sbgai ........ plajar skolah di situ... hehehe...
pd thun itu,,aku brada di tgkatan 2.. nme klas aku ialah 2 Cekal...klas blakang skit lah...hehee....
ktika aku msuk..smua plajar sdg mnduduki peperiksaan prtgahan tahun klau x slah.. aku trpaksalah trut mduduki exam trsebut... TANPA KUDUGA!!!! jeng3....aku trpaksa mnjawab krtas soklan Kemahiran Hidup Bersepatu beraliran  PERTANIAN....nseb baik bkan ERT... huhu.... aku mrasa amat bangang n blurr lar time 2.. aku trtny-tny diri aku... "knp aku kne jwab soklan pertanian sdgkan aku budak aliran Kemahiran Teknikal??? aku msih brdiam dri sehinggalah aku trima result dr paper yg smpat aku amek... then...mse klas KH,,aku msuklah klas n prgi lah brjumpa ngan cikgu KH aku tu...
then aku britahu dia psal mslah aku 2... dia trpnjat n trus bwa aku jmpa pnyelaras tingkatan time tu...dan prkara yg aku pling bangga di klas 2 ialah... apabila cikgu KH aku 2 mngatakan bhawa markah Pertanian aku PALING TINGGI  *56 % Jer....brbanding dak2 klas aku yg lain... fuhh!!! sgguh x dsangka..... selpas itu aku pon dtukarkan klas ...
~nk tau lbih lnjut... ikuti POST strusnya....wkakakaa....(^_^)


Sekolah aku pada tahun 2008 sblum aku brpindah pada tahun 2009

No comments:

Post a Comment