Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

25 December 2010

Sekolah Baru lagi!!!!

Assalamualaikum wbt......
   Selepas 6 bulan brada di Andalas,Klang,,, Aku trpaksa mngikuti kluarga aku brpindah dri Klang... Maklumlah... ayah aku dpat naik pgkat pulak...dr SAJRAN ke INSPECTOR... huhhu... Nama tmpat bru aku ialah PUTRAJAYA di mana,, aku bru First Time dgar n First Time smpai ke tmpat srba mewah ini..Dari Klang,, aku bwa lah brang2 rumah aku dgan mnaiki trak polis.. huhuh... smpai jer kat Flat Kuning Blok A1 Fasa 7 Presint 9,, kami trus mngangkat brang n sjurus slpas itu...kmi skluarga pon trus mngemas rumah dan brang yg dbawa dri Klang... huhuh...
Skrang.. sudah tibanya waktu utk aku mndaftar ke skolah baru... huh..nme skolah bru aku ialah SMK Putrajaya Presint (2)...sprti di Klang,,aku msuk ke skolah nie dlam keadaan mreka sdg mnduduki exam awal thun...mklumlah kn , aku msuk pd awl bulan 4... huhuh.. Aku dmasukkan ke klas 3 Adenia,,dmana skrang tlah brtukar nme kpd 3 Pintar... huhuh
First day mmg cuak gler sbb aku kne "speaking" Luar... *biasanya "speaking" klate jer.... huhu...Pda wktu rhat pd hri prtama aku brskolah... aku brjumpa seorang shbat di mana dia mrupakan Ketua Kelas 3 Adenia mse tu... iaitu Amierul Ikhwan ank PK Hem skolah 2... 
Pada mnggu prtama persekolahan.. aku still "shyshy cat" org kta kn.. hehe...*mlu2 kucing... huhu... aku cuba brusaha utk mndpatkan keyakinan dri dtmpat bru ...dan usaha tu brjaya apabila Latihan Rumah Sukan brmula utk prsiapan Kejohanan Sukan Tahunan Sekolah... huhuh... di situ lah brmulanya kisah di mana DIRIKU dknali oleh ahli2 psukan Rumah Sukan Helang,iaitu Rumah Hijau.....dan dsini jugalah aku mnemui shabat baik aku dimana smpai skrg aku rpat dgan dorang.. <3

~ikuti prkembangan persahabatan aku slanjutnya di post yg akan dtg..... :)

Logo Pejabat Pelajaran Wilayah Persekutuan Putrajaya
Sekolah Menengah Kebangsaan Putrajaya Presint 9(2)
sekolah dimana aku menduduki  Peperiksaan PMR  pd thun 2009




No comments:

Post a Comment