Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

24 December 2010

Bertukar kelas ... :)

Smbungan drpd post yg lpas... 
  Aku pon dpndahkan klas... upgrade skit lar.... naik ke klas 2 Arif  4... huhuhuh...
Disinilah brmulanya pmbelajaran yg sbenar-bnarnya bg aku... huhuh... msuk jer klas 2...aku mrasakan sdikit trcabar dsbabkan nme klas yg ada prkataan "ARIF" tu... wow!!!! arif 2,,, bkan clang2 klas en... huhu.. aku pon wat mcm biasa lar...wat gya bjet pndai kn... hehe... ckup sminggu aku brada dklas tu... aku jmpalah bbrapa org yg boley djadikan shbt baik dr klas 2 kn... Antaranya ialah Aida,,Amira,,Aizat,,Fadhli,,Lilianis n adik comel Aida,, Scha... dia CUTE sgat2....huhuh.. <3
huhuh...*nseb baik ingat agy nme dorang smua...kpd mmber yg x dsbutkan nme nya...maaf lar yer...I'm Sorry!!! huhuh... di sni juga brmulalah knangan kteorang brsma.. huhu... lpak kat tman sri sarawak kowt nme tmpat 2...aku pon x brapa psti... huhu.. slalu lah lpak kn... Lili pulak dia bkak grai jualan kn.. huhu... jual mkanan brgoreng.. huhu.. kdang2 dpat gak r mkan free... hehe... lama klamaan ,, kteorang dah sprti adik bradik dah... cara brgurau..cara brgaul... smua lah.... kami rpat sgat.. shggalah aku mndapat brita bhwa ayah aku dpat twaran berkursus ke PULAPOL Kuala Lumpur..ada kursus... mak aku britahu yg aku mybe kne pndah stelah ayah aku kluar dari PULAPOL itu nnti.... huhuh... aku brasa sdikit sedih n trkilan lah... sbb.. kami pon bru nk knal lbih rapat lagi kn... tp..aku lak trpaksa pndah... huhuh... Bulan 12/2008,ayh aku kluar dri PULAPOL tu... n dia britahu bhwa dia ditukarkan ke PUTRAJAYA... itulah FIRST time aku dgar nme tmpat 2... aku mrasa pelik n blurr sbntar... REDHO jer lah ngan tmpat 2.... huhu... bulan 12 kn da cuti skolah... aku pon lpak lah skali skala ngan dorang kat tman... aku britahu mreka psal nie... mreka agak trsentuh gak lar.. smpaikan dorang smpat bwat 1 cd kenangan untuk aku simpan bila dtmpat baru.... 


> korang tgoklah ved yg boley dkatakan sdih jgak ler... tp nie ved time kteorang muda2 dulu... hehehe
<3.....  LAYAN.....<3!!!!!!


video
ni time kteorang form 2.. muka mcm budak2 lagi... hehe..segannya... huhuh

2 comments:

  1. muka semua x matang kot :D
    nombor pun dah tukar :'(
    next time , kita lepak ramai2 lg ok
    rindu kat kau <3

    ReplyDelete
  2. Insya-Allah......lau aku blik andalas... akita lepak agy k.... nnt aku da ada lsen kpal or jet.. aku blik ah klang... :)

    ReplyDelete