Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

22 December 2010

pendatang baru

assalamualaikum semua....(^_^)

nama aku Mohamad Faridzwan...... korang boleh panggil aku iwe...korang msti trtanya-tnya knp iwe kn?? haha
asalnya dari perkataan wan di blakang 2 lar... aku kn dri klantan.. haha...wan bila diubah ke loghat klantan dia akn trkeluarlah iwe...sbb itulah smpai skrg aku di panggil iwe.... kui3....
aku berumur 16 tahun pada 7 Jun yg lepas...tahun dpan aku akn mnduduki peperiksaan yg akn mnntukan mse dpan aku iaitu peperiksaan SPM... ready x ready perkara kedua... yg aku x prcaya... "btol ke aku dah form 5"
huhuhuh..... xper lah... yg pnting,,pada thun nieyh..aku kne struggle gler2 lah.... hehee....
nothings to says,,, untuk mklumat lanjut.... jadilah follower sye... hehehe

No comments:

Post a Comment