Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

26 December 2010

Pemberitahuan !!!!

Assalamualaikum all....
   Bukan apa..aku nk post msj nie sbb nk gtau korang smua yg spnjag post aku dlam bulan DISEMBER ini semua adalah post yg brkaitan dgan spnjang hidup aku .. aku blum msuk lagi bab jiwang yg ada kne mngena ngan jiwa aku... hehe.. nnt ada lah skit2 post ttg jiwang2 nieyh... hehehe

    Lagi satu... pagi nnti iaitu pd pkol 7 pg nieyh... aku brsama2 family aku akan brangkat ke Kelantan... so,, dlam beberapa hari ini...aku trpaksa STOP dri mng-UPDATE blog aku.. huhuh... tlong doakan aku SELAMAT pergi dan balik dari PUTRAJAYA ke KELANTAN dan dari KELANTAN ke PUTRAJAYA.... doa anda smua amat aku hargai..thanks....

"Kalau ada sumur di ladang
Boley aku menumpang mandi
Kalau ada umur yang panjang
Insya-Allah kita jumpa lagi"..

<3 gonna miss u all guys n ladies <3


 Kota Bharu Mall

Pasar Besar Siti Khadijah, Kota Bharu,Kelantan

No comments:

Post a Comment