Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

22 December 2010

MY BACKGROUND :)

Budak jiwang mana ntah aku amek pic dia ... hehe .. (^_^)


Salam Pengenalan .... hehehe... :D
hye.....maybe post sblum ini korang just tau nma aku jer... tp skrang..korang boley lihat pula tuan punya blog nie... hehehe...ini lah aku.... aku akn mnceritakan serba sedikit tntang aku... huhuh
Nama penuh aku ialah Mohamad Faridzwan bin Mohd Rashid.... seprti yg sedia mklum...just call me iwe... urm... aku brusia 16 tahun... bulan Jun tahun dpat aku akn brusia 17 tahun.. huhhu
aku dilahirkan pada 7 Jun 1994 di Hospital Besar Kota Bharu Kelantan... huhuh... selama 13 tahun aku dibesarkan di Kelantan oleh kedua ibu bapa aku iaitu En.Rashid n Puan Norizan.... huhuh... aku memulakan kehidupan aku sbgai seorang pelajar sekolah ialah di sebuah tadika yg trletak di  Pengkalan Chepa... kemudian msuk jer darjah 1..aku telah berpindah ke Kg.Bunut Susu, dan aku smpat skolah di SK Bunut Susu dimana aku mnduduki UPSR di sana dan aku smpat juga menuntut ilmu di SMK Bunut Susu slama 1 thun 4 bulan lbih kurang... stelah itu...aku trpaksa mngikuti kluargaku berpindah ke luar dari Kelantan.... ini kali pertama ku brhijrah ke luar negeri kelahiranku...nk tau kemana aku behijrah selepas itu.. ikuti post selanjutnya... kuing3...

SMK Bunut Susu,Pasir Mas Kelantan
SK Bunut Susu,Pasir Mas,Kelantan



No comments:

Post a Comment