Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

30 December 2010

Kembali pulang...

Assalamualaikum~~
  Urm,, klau lhat pd tjuk..nmpak mcm lagu kn... mmg lagu pon...hehe.. urm.. 
Actually,, aku da ngantok gler ni.. tp.. sbb nk update blog pnyer psal.. aku overnight lah mlam nie.. hehaha..
aku  wat entry nie psal nk britahu jer yg esok aku akn brtolak balik ke Putrajaya pd jam 9 pagi sok..
mlam nie x tydo lah kot.. tydo dlam kete jer lah spnjang prjlanan sok... hehe... aku mgharapkan doa iringan dripada anda smua *sesiapa yg mmbaca entry nie* agar aku slamat smpai dr Kota Bharu ke Putrajaya esok... huhu... rse x sbar pulak nk jumpa kwan2 kat sne... tp... hati rse berat gak nk tinggal spupu n family kat snie... tp nk wat cmner kan.. dah skolah kat sne..trpaksa blik lah.. hehe..
Akhir kata... TAHNIAH diucapkan kpd Skuad Bola Sepak Negara yg tlah memenangi  Piala Suzuki  sbntar td... kami snantiasa mnyokong anda dr blakang...
bye2... GOOD JOB!!!!!!!



Aku dan keluarga dari Kota Bharu


Sultan Ismail Petra arch, Kota Bharu

Dan akan tiba di Putrajaya

Masjid Putra, Putrajaya

1 comment:

  1. wah!! tetibe je ayt last 2 cm nak wt pengumuman raya..hakhakhak :D
    jga diri leklok...
    iwan xbwk laptop an..

    ReplyDelete