Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

01 January 2011

Tahun Baru Azam Baru 2011

Assalamualaikum~~
  Pertama kali aku ingin pngucapkan SELAMAT TAHUN BARU kpd  sluruh  Rakyat Malaysia  trutama kpd *readers,blog walker,followers,pngintip blog aku...*maksud sama..lain prkataan..kui3...
Tidak lupa juga diucapkan kpd Skuad Harimau Malaya yg brjaya mrangkul Kejuaraan AFF Suzuki Cup baru2 nieyh.. ini adalah HADIAH n BONUS Tahun Baru yg pling besar bg kami rakyat Malaysia!! TAHNIAH!!!!

First Team dalam Kejohanan Piala Suzuki AFF
TAHNIAH!!!!!
hahhaa...dah lari tjuk pulak aku nieyh!!!! kui3... urm... tentang azam bru aku tu... korang nak tau ker???
Nak!!?? adush!! wait a minute...nk fkir jap nk gtau ke x..huhu... Ting'(bulb kuning nyala)!!!! hahaha..
 okey...stelah dfikirkan msak2 n ksian ngan rayuan korang... hehe.. aku cter lah ek... :) kui3..
urm...azam tahun baru aku ialah untuk mnjadi insan yang brguna kpd  agama,bangsa,keluarga dan msyarakat..wah!!!
heheh.. xder lah..just kidding... yg sbenar-benarnya k... Azam aku adalah untuk blajar brsungguh-sungguh n focus dlam stiap mta plajaran trutama matapelajaran aliran sains iaitu FIZIK,ADDMATH,CHEMISTRY,BIOLOGY...*wrna mnunjukkan gred klulusan aku..wkaka..
 Inya-Allah... klau xder aral mlintang.. aku akn fight hbis-hbisan ngan sbjek 2.. dsmping mngambil kira juga sbjek2 yg lain..!!! 
selain 2..aku juga berazam untuk menjadi seorang yg baik kpd seorang yg lebih baik dan disenangi org2 di skeliling aku untuk  brkwan ngan aku...*amaran untuk diri aku.. "Aku juga berazam untuk tdak mnimbulkan provokasi dimana ia mmbolehkan org2 skeliling aku berdendam ngan aku n benci ngan aku...
 Insya-Allah... aku usahakan spya bnda ni xkn jd..."
korang juga doakan aku juga k untuk mngukuhkan lagi keazaman aku nie agar ia mnjadi suatu knyataan suatu hari kelak... thank!!!!

SAYANG KORANG SEMUA!!!!!! <3 u All....(^_^)

No comments:

Post a Comment