Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

07 January 2011

All Siblings are BLOGGER

Assalamualaikum~~
  Ni nak habaq mai skit...heheh...spanjang aku berblogging kat snie... aku x smpat lagy nk prkenalkan abg2 n adik aku... erti kta lain.. siblings aku lah.. hehe.. actually... aku dlu x ambil thu pon psal blog.. tp bulan 12 yg lpas... bru aku wat blog nieyh...spnjang bulan 12 tu... aku asyik dok crita psal aku n kwan2 aku jer kn... tp  adik bradik aku sndri,aku x smpat nk crita... xpe2... sementara ada mse nieyh.. aku crita lah skit ttg adik bradik aku k.. dorang pon BLOGGER gak... hehehe...
aku mulakan dgan dgan abg sulong aku dlu.. haha.. nk tau lbih lnjut psal dia... msuk jer lah blog dia yer...


Abang Pertama
hahaha... ni ha blog dia.. amacam?? 
dah jd follower dia?? 
terima kasih x2

Seterusnya,, aku perkenalkan abg kedua aku... hehhe.. mcm biasa.. nk tau psal dia.. lwat lah blog dia....dia ni dlu active gler blogging mse dia dok UKM.. tp skrang slow skit... hehehe

Abang Kedua
mcm mane blog dia?? 
menarik?? follow lah blog dia k..
trimas2..


Seterusnya,, abg ketiga aku.. haha.. dia form six atas skrg... di smkpp8(1).. thun ni STPM... nk tau lbih lnjut.. msuk ler blog dia...

Abang Ketiga
menarik x blog dia??
aku pon x slalu mlawat blog dia..
ssshhh!!!!! hehehe
jgan lupa follow dia..

Akhir skali,, aku nk crita psal adik bonsu aku lak.. dia nie mmg gler n sangap n apa org ckap 2... HA!! obses ngan blog nieyh... dlam klangan kami brlima... follower dia yg pling bnya... tak caya.. tgok lah..!!!

Adik Bongsu
HA!!!!!
dah tgok follower dia??
menggelabah en??
xper lah...bg chance..
budak-budak kn..
lau korang rse nk tmbah agy follower dia..
korang follow lah dia..
*jelez!!


urm..okey.. kita dah smpai ke pnghujung post... jd... jgan lupa untuk "visit n be my follower", ayat biasa digunakan di ShoutBox... hehe... okeyh.. apa2 hal.. nk tau dorang bujang lag ker... dah kawen ke blum...  ha!! lwatlah blog dorang k... bye3...
sekian~~

YANG IKHLAS:
FARIDZWAN RASHID 

1 comment: