Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

13 March 2011

CUTI LAGY....... :(

Assalamualaikum all bloggers n followers yang dsayangi skalian...

     Sempena minggu cuti skolah nieyh... baru dapat CHANCE untuk kmbali mnjenguk blog yang dah berhabuk nieyh!! hehee... walaupun cuti... kelas tambahan teteap jalan !! argh!!! 3 hari straight klas ADDMATH... dah ler blajar Chapter 10 trus.... LINEAR PRORGAMMING.... nasib baek tjuk nieyh tjuk paling senang yang dpat aku catch up  stakat nieyh.. Alhamdulillah...  jap agy ada klas dia gak.. tp aku smpat agy wat entry baru nieyh... hehe...

    Actually,, saya x smpat nk msuk blog nieyh sebab awal bulan 3 memang jadual harian aku full... 
4/3/2011 hingga 6/3/2011 aku ada KURSUS IMAM DAN BILAL MUDA... tp x smpat nk wat entry psal 2.. alang2 dah cuti nieyh.. smpat r kot nk wat pon.. agypon..gmbar smua xder agy..heheh..lpas tu.. 7/3/2011 hingga 10/3/2011 aku ada KEJOHANAN OLAHRAGA PERINGKAT MSSWP PUTRAJAYA pulak... huhu... penat2... crita detail psal olahraga akan datang .... hehehe..laen kali crita k...

      Oklah all..Lastly,, saya ingin memohon ampun n maaf skiranya kedatangan anda smua tidak saya balas kunjungannya...Isya-Allah... klau ada masa terluang dlam cuti nieyh...saya akan blas kunjungan anda dan akan KEMBALI AKTIF DALAM BERBLOG WALKING !!!! ... 
SORRY dan TERIMA KASIH..... <3 u all !!!!

2 comments:

  1. xpe2...akak pun sibuk sekarang...heheheh
    tetiba je nak menyampuk sikit..

    ReplyDelete
  2. akak..heheh...xper2...x mnyibuk pon... :) FB lmbab lar skrg...skit aty tol!!

    ReplyDelete