Tuan Rumah

My photo
Presint 9, Putrajaya, Malaysia
Just call me iwe..was born on 07/06/1994..masih bujang tetapi sudah mempunyai seseorang yang teristimewa di hati..HEHE.. As a UiTM Pulau Pinang Student till Jun 2015.. Diploma Kejuruteraan Elektrik (Kuasa)

13 February 2012

Genap 2 Bulan Aku Bekerja Di GSC Alamanda

Assalamualaikum w.b.t ~~

  Syukur Alhamdulillah .. dengan izin Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.. Dapat juga aku menulis entry baru setelah beberapa bulan aku tidak aktif dalan berblogging.. maklumlah.. aku sekarang sibuk dengan kerja.. selalu balik lewat malam..

  Pada 12/2/12 yang lepas.. Genap 2 Bulan Aku Bekerja Di GSC Alamanda... Banyak benda "baru" yang dapat aku pelajari sepanjang 2 Bulan aku di GSC Alamanda terutama hal-hal yang berkaitan dengan CONCESSION DEPARMENT ... disamping itu .. aku juga dapat mengenali kawan-kawan baru yang kebanyakkannya dari sekolah-sekolah sekitar Putrajaya..dan ada jugak pelajar dari SSP...

  Pada dua minggu pertama aku bekerja.. aku diberi tugasan untuk menjaga dan menguruskan bahagian HOTSPOT iaitu bahagian di mana aku perlu menggoreng CHICKEN NUGGET... CHICKEN MEATBALL dan FISH n CHIPS.. dan aku juga perlu meng'STEAM' kan hotdog.. aku tidak bertugas keseorangan.. aku dibantu oleh AZALI AHMAD yang merupakan sifu aku sekarang setelah Amar*sifu pertama* resign beberapa hari aku mengenali diri beliau...

  Setelah dua minggu aku ditugaskan di bahagian HOTSPOT.... SUPERVISOR aku iaitu SIR ISA yang merupakan orang terpenting dalam menguruskan dan menyediakan jadual untuk staff-staff di Concession telah menukarkan jadual aku dari HOTSPOT kepada POPPING... dengan begitu.. aku diberi peluang untuk belajar benda baharu dalam hidup aku.. kini aku dapat belajar dan merasai sendiri pengalaman membuat POPCORN yang dulunya aku makan setiap kali aku masuk panggung wayang... dan kini...sebaliknya... "  SAYA BUAT ANDA MAKAN " *hehehehehe*... tapi.. saya shift pagi... so.. siapa-siapa yang datang pada waktu petang.. memang dapat merasai CARAMEL POPCORN dan Lite n Sweet POPCORN ~ buatanku..
*sorry larh kalau tak sedap.. saya budak baru belajor ~~hehehe *


  Aku juga dapat mengenali CREW LEADER di CONCESSION yang sangat-sangat-sangat sporting dan baik sangat-sangat-sangat... sebab itu .. aku besyukur sngat2 ke-hadrat Illahi kerana aku didampingi orang-orang yang baik hati dan mudah memahami keadaan staff-staff nya... :) I LOVE MY CREW LEADER AND SUPERVISOR and especially to my MANAGER Mr.Abbas Asyadi ...


 <3 MY LOVELY CREW LEADER <3

 ------> SIR AYOB
 ------> MISS BELLA
 ------> MISS AKMAL
 ------> SIR KUSYAIRI
-----> SIR HANIFF 
-----> SIR HAIKAL
-----> MISS DYLA
-----> SIR KHAIRUL
-----> MISS JUWITA
-----> SIR IZDHAM
-----> SIR HISYAM
-----> SIR ARRIEF

<3 JAWATAN TERTINGGI <3

-----> SIR YAZID (SUPERVISOR)
-----> SIR ISA (SUPERVISOR)
-----> MR.ABBAS ASYADI (MANAGER)
-----> SIR SURRESH(ASST.MANAGER)
-----> SIR HIZUAN
-----> SIR HAZRIN
-----> SIR ZURIN

SEKIAN SAHAJA ENTRY SAYA PADA KALI INI.. DAH PANJANG SNGAT NIEYH... CONFIRM KORANG MENGANTOK KAN BACA ENTRY NIEYH ?? BORING KAN ?? SORRY.. :) THANKS FOR READ !! ASSALAMUALAIKUM ~

No comments:

Post a Comment